Anmeld skade
Sundhedsskade, anmeld på din Tryg Sund-app eller anmeld her.
Har du en tandskade, kan du logge ind på Min side og anmelde skaden her.
Anmeld skade
Sundhedsskade, anmeld på din Tryg Sund-app eller anmeld her.
Har du en tandskade, kan du logge ind på Min side og anmelde skaden her.
Her kan du anmelde skader på sundhedsforsikringen og tandforsikringen. Du kan også læse om dine muligheder for refusion af udgifter.
Anmeld skaden her.
Du kan også anmelde nye skader på Tryg Sund-appen.
Har du spørgsmål til skader, du allerede har anmeldt, kan du ringe til 44 20 26 00.
Når der er brug for behandling, er vores store kvalitetssikrede netværk af privathospitaler og klinikker altid klar til at modtage dig.
Vi har fokus på, at du får en god behandling, hvor patientsikkerheden og kvaliteten er høj, og vi følger op på dit behandlingsforløb og sikrer os, at du får den rette behandling.
Når din egen læge har henvist dig til undersøgelse eller behandling, skal du kontakte os. Så finder vi i samråd med dig en behandler i vores netværk.
Det sikrer dig, at:
Har du særlige ønsker i forbindelse med fysioterapi eller kiropraktik om behandling uden for vores netværk, skal du selv lægge ud for behandlingerne. Når dit behandlingsforløb er færdigt, afregner du selv med din behandler og sender en kopi af alle originale regninger til vores Sundhedsteam, der refunderer udgiften. Regningerne skal være specificerede. Det er en betingelse, at behandleren har overenskomst med Den Offentlige Sygesikring.
Har du spørgsmål til nye skader eller skader, du allerede har anmeldt, er du velkommen til at kontakte os på 44 20 61 28 (kl. 8-16) eller trygtand@tryg.dk.
Du afregner altid selv direkte med din behandler. Når behandlingen er færdig, kan du logge ind på Min side og anmelde din skade. Her har du mulighed for at vedlægge regningen i elektronisk form (enten scannet eller ved at have taget et billede af regningen).